
از روزي كه اين وبلاگ فعال شد ،يعني بعد از سه سال درباره متن جديد داشت xa0،. هيچ نظري xa0و رهگذري نداشته است ، يعني يكي نشسته كه چيزي ننويسي و بياد نظري بده ؟xa0 ياد اون رفته از كشوري مي افتي كه با خروارها پول در ولايت غربت توي هتل نشسته بود و ارزو داشت يك هموطن بياد و صداش كنه و يك فحش ابدار نثارش كنه؟xa0 اما اينجا كسي انتظار كسي را نمي كشد . اينجا گوشه خلوت خودت است .xa0 + نوشته شده توسط Shahab در یکشنبه بیست و یکم شهریور ۱۳۹۵ و ساعت 20:28 | ...
ادامه مطلب
از روزي كه اين وبلاگ فعال شد ،يعني بعد از سه سال درباره متن جديد داشت xa0،. هيچ نظري xa0و رهگذري نداشته است ، يعني يكي نشسته كه چيزي ننويسي و بياد نظري بده ؟xa0 ياد اون رفته از كشوري مي افتي كه با خروارها پول در ولايت غربت توي هتل نشسته بود و ارزو داشت يك هموطن بياد و صداش كنه و يك فحش ابدار نثارش كنه؟xa0 اما اينجا كسي انتظار كسي را نمي كشد . اينجا گوشه خلوت خودت است .xa0...
ادامه مطلب